2015. április 6., hétfő

Néhány közlés

Kedves Olvasók!

Sajnálom, hogy karácsony óta nem volt új bejegyzés, de suli mellett nincs túl sok időm,viszont szeretném folytatni a blogot.

Nemrégen kaptam egy újabb díjat Kitty Charmmy-tól, A szellemlány című blog tulajdonosától. Ezúton is szeretném megköszönni, hogy gondolt rám és a blogra. :) A kérdések:

1., Mióta írsz blogot?
Már több blogom is volt, de a Könyvek és írások oldalamat több mint egy fél éve kezdtem el.

2., Fantasy vagy valódi történet?
A Bigi naplója nem valóságos történet, csupán a képzeletem szüleménye. :)

3., Mi szeretnél lenni? 
Egy napon szeretnék híres író lenni, illetve könyvtárat nyitni vagy újságíróként elhelyezkedni valahol. 

4., Mit olvastál legutoljára?
Pár nappal ezelőtt fejeztem be a Párválasztó trilógiát. :)

5., Miért pont ez a blogod címe?
Mert röviden, pár szóban összefoglalja, miről is szól a blogom.

6., Mi a kedvenc évszakod?
A tavasz, mert szép az idő, nincs se túl nagy forróság, se elviselhetetlen hideg.

7., Ha te választhattad volna, mi lenne a neved?
A szüleim a Beáta név mellett döntöttek, ami nekem tökéletesen megfelel. Szerintem illik hozzám, és a jelentése az, hogy boldog, emiatt még különlegesebbnek érzem. :)

8., Ki a kedvenc színészed, színésznőd?
Igazából nincs, amelyik koreai doramát nézem éppen, annak a főszereplői általában. :)

9., Írj egy-egy jó-rossz tulajdonságot magadról!
Próbálok mindenkivel barátságos lenni, illetve nagyon türelmetlen személyiség vagyok. :)

10., Mi az, amit a legszívesebben csinálsz?
Írok és olvasok, ha van rá elég időm.

Már régebben elküldtem más blogoknak a díjat kérdésekkel együtt, most nem szeretném újra kitölteni a többi részét. 
Még egyszer köszönöm Kitty Charmmy-nak! :) 

2 megjegyzés:

  1. Szia Beáta! :)
    Örültem, hogy ezeket megtudtam rólad. Azt szeretném kérdezni, hogy mikor lesz új rész Bigi naplójából? Annyira várom. Lesz egyáltalán folytatás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni!
      Köszönöm a hozzászólást és azt, hogy még ilyen hosszú kihagyás után is látogatod az oldalt. A Bigi naplóját már régen el kezdtem írni, szeretném végig vinni, abban biztos vagyok, hogy végig írom, de valószínűleg csak a nyáron lesz rá időm, de addig is sok mással készülök. :)

      Törlés