2015. július 25., szombat

A novellaverseny nyertese, Christine Lee interjúja

Kedves Olvasók!
Ezúton is szeretnék gratulálni Christine Lee-nek az első helyezésért, és ezen alkalomból meg is interjúvoltam, ezt szeretném közzé tenni. Köszönöm szépen a válaszokat. ^^
1., Ezúton is szívből gratulálok, milyen érzés, hogy első helyezett lettél ezen a novellaversenyen?
Kellemes és örömteli meglepetés ért, amikor olvastam az értesítő levelet. Nagyon jó érzés első helyzetnek lenni, de maga a versenyre való alkotás is örömmel töltött el. :)

2., Nehéz volt alkotni a feladatra, vagy egyből volt ihleted?
Számomra elég könnyen jött az ihlet a feladatra. Nagyon tetszett, hogy a téma szabadon választható volt, de az írás során mégis a műfajok keverésével kellett játszani. Növelte bennem a kreativitást, hogy fénykép és idézet vagy fülszöveg is támogatta az írást. Találtam ugyanis egy fényképet, amelyet egy korábbi sétám során készítettem, és akkor rájöttem, hogy egy ilyesmi helyen kellene játszódnia a történetemnek, amely már a fejemben motoszkált egy ideje.

3., Most is ugyanúgy írtál, mint máskor, vagy változtattál valamin?
Serkentően hatott rám a novellaverseny, hiszen egy kis megkötés mellett szabadon alkothattunk. A határidő pedig egyáltalán nem volt szoros, de mégis arra buzdított, hogy foglalkozzam a történet kidolgozásával és ellenőrzésével. Máskor ugyanis megesett már, hogy belekezdtem egy történetbe, csakhogy nem volt kellő motivációm ahhoz, hogy be is fejezzem.

4., Mik a terveid az írással kapcsolatban a jövőre nézve?
Az írás megnyugtat, számomra ez remek kikapcsolódási forma. Az évek során eljutottam oda, hogy nem csupán magamnak írok, hanem megmutatom néhány családtagnak vagy barátomnak is egy-egy történetem. Sőt, néha próbálkozom és beküldök pályázatokra is novellákat. A pozitív visszajelzés nagyon jó, de szerintem az is az írói fejlődés egy formája, hogy egyáltalán próbálkozom és a megadott feltételeknek megfelelően egy új történetet alkotok. Szeretnék a jövőben arra törekedni, hogy minél színvonalasabb írások kerülhessenek ki a kezeim alól. De arra is igyekszem figyelni, hogy a megfelelni akarás és a minőségre való törekvés mellett a kellemes időtöltés érzése ugyanúgy megmaradjon. Hiszen azért írok, mert szeretek írni. :)

Köszönöm a válaszokat, és így utószóban hadd gratuláljak még egyszer. :) 


További jó blogolást,
BeataJuliette

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése